Kapacitet
• 150 personer
Økonomi
Timepris: 625 DKK.
Lejepris ud over almindelig åbningstid: 1.225 DKK pr. påbegyndt time
Til lokalet hører: Fastmonteret PA-system samt grundopstillingspakke. I lejen er inkluderet: Klargøring af PA-system og mikrofoner. Projektor og lærred er også en mulighed, men bemærk, at lokalet er lyst med store vinduer, der ikke kan afblændes.
Stole- og bordeopstilling
Ved lån og leje af Puls kan der vælges mellem tre pakker.
1. Grundopstillingspakke - inkluderet i lejepris Op til 32 stole + 4 borde eller 32 stole i rækker opstillet i formation efter aftale. Stolene bedes stables i stabler à 8 stk. efter endt brug.
2. Mellem opstillingspakke Op til 64 stole + 8 borde eller 64 stole i rækker opstillet i formation efter aftale. Pris: 400 DKK + moms.
3. Stor pakke Op til 96 stole + 8 borde eller 96 stole i rækker opstillet i formation efter aftale. Pris: 675 DKK + moms.
Tilkøb
Vi har forskellige tilkøbsmuligheder, der kan gøre dit arrangement hos os endnu bedre. Du vil altid få uddybet tilkøbsmulighederne , når vi responderer på din forespørgsel, ligesom vi hjælper med at vurdere nødvendigheden af visse tilkøb:
- Tekniker (3000 DKK + moms)
- Afvikler (350 DKK per. time + moms)
- Ekstra åbningstid (600 DKK per. time inkl. moms)
Kommunikation og PR
Er dit arrangementet åbent for offentligheden, og ønsker du kommunikation via KU.BEs platforme, skal vi senest fire uger før afviklingsdatoen have modtaget:
• Foto i bredformat i høj opløsning (mindst 897 x 1920 pixel)
• Dato og titel på arrangementet
• Tekst om arrangementet
• Link til billetsalg
Når vi har modtaget materialet, lægger vi arrangementet på vores hjemmeside, og det promoveres på vores facebookside. Udvalgte arrangementer fremhæves derudover også på vores månedlige flyer, i vores månedlige nyhedsbrev samt på vores infoskærme i huset. Du er også meget velkommen til at sende os plakater og flyers, som placeres i vores frontdesk. Plakater hænges op på udvalgte steder i huset.
Spørgsmål til kommunikation? Skriv til Christina Majcher på chma14@frederiksberg.dk
