Kapacitet
• 30 personer (siddende ved bordøer)
• 49 personer (stolerækker)
Økonomi
Timepris: 300 DKK for lukkede arrangementer (fx møder og generalforsamlinger).
Timepris: 200 DKK for arrangementer åbne for offentligheden.
Til lokalet hører: Rengøring, lån af projektor, højtaleranlæg, grundopstilling med tre bordøer med stole om. Lejer skal selv gendanne bord- og stoleopstillingen efter brug.
Stole- og bordopstilling
Grundpakke: 3 bordøer med hver 10 stole om. Rummet skal efterlades, som det stod ved ankomst.
Ekstra inventar: Op til 49 stole (borde fjernes) Pris: 50 DKK
Tilkøb
Vi har forskellige tilkøbsmuligheder, der kan gøre dit arrangement hos os endnu bedre. Du vil altid få uddybet tilkøbsmulighederne , når vi responderer på din forespørgsel, ligesom vi hjælper med at vurdere nødvendigheden af visse tilkøb:
- Tekniker (3000 DKK + moms)
- Afvikler (350 DKK per. time + moms)
- Ekstra åbningstid (600 DKK per. time inkl. moms)
Kommunikation og PR
Er dit arrangementet åbent for offentligheden, og ønsker du kommunikation via KU.BEs platforme, skal vi senest fire uger før afviklingsdatoen have modtaget:
• Foto i bredformat i høj opløsning (mindst 897 x 1920 pixel)
• Dato og titel på arrangementet
• Tekst om arrangementet
• Link til billetsalg
Når vi har modtaget materialet, lægger vi arrangementet på vores hjemmeside, og det promoveres på vores facebookside. Udvalgte arrangementer fremhæves derudover også på vores månedlige flyer, i vores månedlige nyhedsbrev samt på vores infoskærme i huset. Du er også meget velkommen til at sende os plakater og flyers, som placeres i vores frontdesk. Plakater hænges op på udvalgte steder i huset.
Spørgsmål til kommunikation? Skriv til Christina Majcher på chma14@frederiksberg.dk