I KU.BEs stemningsfyldte performancesal er der god plads til en middag, koncert eller forestilling. Salen har integreret lysrig, projektor og PA-system, samt mulighed for at have din helt egen bar - hvilket gør det nemt at skræddersy salen til lige præcis dit event. Fra salen har du også adgang til backstagelokale. Du kan vælge imellem en række opstillinger, eller beholde gulvet frit til alle dine ideer.
Kapacitet
• 300 personer (stående) - uden scene
• 250 personer (stående) - med standard scene
• 200 personer (biografopstilling)
• 76 personer (siddende ved caféborde)
Til lokalet hører:
Professionelt PA-system, mikrofoner, lyd- og lyspult, lærred, projektor, scene (trekantet, 28 m2), scene-podier, udfoldelig tribune, stole, borde, backstage-faciliteter.
Stole- og bordeopstilling
Ved lån og leje af Performancesalen kan der vælges mellem frit gulv eller fire opstillinger:
1. Tribuneopstilling: Giver plads op til 200 personer inkl. to kørestolspladser. Vi kan køre tribunerækker ud efter ønsket antal.
2. Caféopstilling: Giver plads til op til 76 siddende personer.
3. Fritstående borde: Giver plads til 72 siddende personer.
4. Langborde: Giver plads til 96 siddende personer.
Økonomi
Timespris: 1.150 DKK (minimum tre timer)
Gebyr ved leje uden for åbningstiden: 600 DKK pr. time.
Opstillinger til mere end 25 personer 600 DKK + moms, tribuneopstilling undtaget.
Tilkøb
Vi har forskellige tilkøbsmuligheder, der kan gøre dit arrangement hos os endnu bedre. Du vil altid få uddybet tilkøbsmulighederne, når vi responderer på din forespørgsel, ligesom vi hjælper med at vurdere nødvendigheden af visse tilkøb:
- Tekniker (2.500 DKK + moms)
- Afvikler (300 DKK per. time + moms)
- Teambuilding (KU.BE PLAY)
- Ekstra åbningstid (600 DKK per. time inkl. moms)
- Ønskes salen anvendt uden scene, pålægges lejen en udgift på 2.700 DKK + moms
Kommunikation og PR
Er dit arrangementet åbent for offentligheden, og ønsker du kommunikation via KU.BEs platforme, vil vi gerne promovere dit event på vores hjemmeside og facebookside. Udvalgte arrangementer fremhæves derudover også på vores månedlige flyer, i vores månedlige nyhedsbrev samt på vores infoskærme i huset. Du er også meget velkommen til at sende os plakater og flyers, som placeres i vores frontdesk. Plakater hænges op på udvalgte steder i huset.